با مهاجرت به این نقاط دنیا میلیاردر شوید!
نوشته شده توسط : admin

مهاجرت

بر کسی پوشیده نیست که برای مهاجرت به هر نقطه ­ای از دنیا چه به قصد کاری و تجاری، چه به دلیل مهاجرت تحصیلی باید هزینه­‌های سفر و اقامت به کشور مقصد در نظر گرفته شود. ولی شاید برای شما جالب باشد که حتی مهاجرت به برخی از نقاط دنیا برای شما درآمدزایی هم به همراه دارد. با ما در مجله دیاکو همراه باشید تا شما را با چند نقطه­‌ی جهان که برای شما درآمد دارد آشنا کنیم.

سوال اینجاست که چه عاملی سبب شده تا برخی از شهرهای دنیا برای مهاجرت به شما پول دهند؟

خب یکی از دلایل این است که  رشد جمعیت در برخی از نقاط دنیا روند نزولی را در پیش گرفته و همین عامل منجر شده که در این مناطق با کاهش نیروی کار جوان و پرانرژی مواجه شوند. بنابراین این شهرها تصمیم گرفتند که برای جذب نیروهای جوان برای توسعه و پیشرفت خود کمک هزینه‌ای را پرداخت کنند. در ادامه این مقاله به معرفی این شهرهای مناسب مهاجرت خواهیم پرداخت.

با مهاجرت در کدام یک از نقاط دنیا شما میتوانید درآمد‌زایی کنید؟ 

 در این قسمت به معرفی اجمالی چند نقطه‌ی مختلف دنیا که امتیاز مالی بابت مهاجرت شما به آن‌جا می‌دهند، می‌پردازیم.

کاندلا – ایتالیا

از نظر موقعیت جغرافیایی کاندلا در استان فاگیا و در منطقه آپولیا در جنوب شرقی ایتالیا قرار گرفته است. کاندلا شهری جنوبی در ایتالیا است که شهردار آن‌جا با توجه به روند نزولی کاهش جمعیت در این منطقه، تصمیمی اتخاذ نموده که به منظور جذب و مهاجرت جمعیت برای افرادی که قصد مهاجرت به این نقطه را دارند کمک هزینه‌هایی پرداخت کند. او در اصل می‌خواهد این منقطه‌ی زیبا را به دوران پیشین خودش بازگرداند. البته برای پرداخت هزینه در این منطقه شرایطی در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال افرادی که قصد دارند در این  منطقه مهاجرت کنند نباید کاندلا را ترک کنند. یکی دیگر از شرایط این است که افرادی که حداقل ۸۴۲۵ دلار داشته باشند می‌توانند از امتیاز مالی حدود ۹۱۰ تا ۲۷۷۵ دلار برخوردار شوند. 

ساسکاچوان- کانادا

اگر به قصد تحصیل به ساسکاچوان مهاجرت کرده‌اید زیاد نگران هزینه‌های خود نباشید. چون در این منطقه از کانادا با کاهش نیروی کار مواجه شده‌اند و این عامل به شدت بر توسعه و پیشرفت ساسکاچوان تاثیر داشته است؛ به همین علت برای دانش‌جویان مهاجرت وامی به میزان حدوداً ۱۵ هزار دلار اختصاص می‌دهد.

آلبینین – سوئیس

این منطقه از سوئیس  نیز مانند مناطق دیگر به دلیل کاهش جمعیت به افرادی که قصد مهاجرت به آن‌جا را دارند امتیاز مالی می دهد. دادن امتیاز مالی به افراد بگونه‌ای است که حداقل فرد باید سرمایه‌ای به میزان تقریباً ۲۰۵ هزار دلار داشته باشد. آلبنین حتی به کودکانی که قصد ماندن در آن‌جا را دارند نیز حدوداً  10 هزار دلار اختصاص می‌دهد. البته افرادی که کمتر از ۴۵ سال دارند و قصد دارند به آلبنین مهاجرت باید این نکته را در نظر بگیرند که باید حداقل ۱۰ سال در آن‌جا زندگی کنند. 

بالتی مور-آمریکا

این شهر مرکز فرهنگی ایالت مریلند است و در آمریکا قرار دارد. در بالتی ‌مور اقوام متنوع و مختلفی زندگی می‌کنند.  بالتی‌مور به افرادی که تازه به این شهر مهاجرت کرده اند تقریباً ۵۰۰۰ دلار اختصاص می‌دهد. 

همیلتون- آمریکا

از نظر موقعیت جغرافیایی، همیلتون یک شهر صنعتی  است که در جنوب استان انتاریو قرار دارد. شهر همیلتون از جمله شهرهایی است که در بیشتر زمان‌های سال در آن‌جا باران می‌بارد. از مراکز آموزشی همیلتون می‌توان دانشگاه مک مستر را نام برد. اگر شما تازه از دانشگاه‌ فارغ‌التحصیل شده باشید و قصد داشته باشید به همیلتون مهاجرت کنید مبلغی در حدود ۱۰ هزار دلار برای شما در نظر گرفته می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که حتی اگر فرد استعداد خاصی از خود نشان دهد همیلتون مبلغی در حدود ۳۰۰ دلار به او می‌دهد. 

تالسا - آمریکا

یکی از شهرها در ایالت اکلاهمای آمریکاست که به مرکز جهان هم معروف است. حتی این شهر برخلاف برخی از قانون‌های فیزیک عمل می‌کند و به این علت شهری عجیب به شمار می‌آید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دایره‌ای با بتن و آجر در این منطقه قرار دارد که اگر فرد در داخل آن بایستد و صدایی ایجاد کند، انعکاس صدای او با فرکانس بیشتری شنیده خواهد شد. ولی نکته‌ی جالب‌تر این موضوع است که اگر شخصی خارج از دایره باشد این انعکاس صدا را نمی‌شنود. این شهر عجیب، یعنی تالسا به افرادی که به این منطقه مهاجرت می‌کنند تقریباً ۱۰ هزار دلار پول می‌دهد و حتی افراد به مدت سه ماه از تخفیفاتی برخوردار خواهند بود. 

آلاسکا – آمریکا

یکی از ایالت‌های ثروتمند در آمریکا به واسطه‌ی معادنی که دارد آلاسکاست. آلاسکا از مناطقی است که تنوع آب و هوایی دارد. آلاسکا از مناطقی در دنیاست که جاذبه‌های گردشگری و مکانهای دیدنی از جمله ‍پارک‌های ملی، میعادگاه ‍‍پوست خز در شهر انکوریج را دارد. همچنین هرساله مردم از سر تاسر دنیا برای مسابقات سورتمه‌رانی به آلاسکا مهاجرت می‌کنند. این ایالت به افرادی که قصد اقامت دائم در این منطقه را دارند یک کمک هزینه‌ی مادام العمر می‌دهد. 

شیلی

یکی از کشورها در آمریکای جنوبی شیلی است. این کشور به منظور توسعه‌ی خود در زمینه تکنولوژی و فناوری افراد کارآفرین را از سال ۲۰۱۰ جذب و کمک هزینه‌ای به میزان تقریبی ۸۰ هزار دلار ‍پرداخت می‌کند ما در این مقاله سعی کردیم که چند نقطه از دنیا را که ممکن است برای شما درآمدزایی داشته باشد، معرفی کنیم. با توجه به اینکه موضوع یادگیری زبان برای مهاجرت Diako.ir به این کشورها و ارتباط با افراد امری مهم تلقی می‌شود، بنابراین نباید برای یادگیری زبان به هر موسسه‌ی زبانی اعتماد کرد. ما در آموزشگاه زبان دیاکو از مدرسین مجرب و با سابقه‌ای استفاده می‌کنیم که زبان‌آموز در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین بازدهی را داشته باشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت , ویزا , ویزای تحصیلی , اقامت , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: